Kolportaż a szara, jesienna aura za oknem...

Jak przeprowadzić akcję promocyjną podczas niekorzystnych warunków atmosferycznych?

 

dystrybucja ulotek

 

Za oknem deszcz, zimno, ponuro... Taka aura nie sprzyja wychodzeniu z domu... A co dopiero akcjom promocyjnym! Jak więc przeprowadzić event w trakcie brzydkiej pogody? Jednym ze sposobów pozyskania klientów jest dystrybucja materiałów reklamowych. Może przebiegać dwutorowo - albo poprzez rozdawanie ulotek klientom w najbardziej zatłoczonych miejscach miasta (czy dzielnicy) lub też przy pomocy hostess, wydających broszury do skrzynek na blokowiskach lub osiedlach domów jednorodzinnych. Pierwsza opcja z powodu trudnych warunków atmosferycznych niestety odpada. W przypadku drugiej - istnieje możliwość przeprowadzenia promocji. Dzięki temu uda nam się dotrzeć do sporego grona odbiorców, którzy w miłych i ciepłych warunkach mieszkaniowych zapoznają się z ofertą, a ponadto ze sporą dozą prawdopodobieństwa skorzystają z usług. Warto mieć na uwadze fakt, że ten sposób spowoduje, że odbiorca będzie pozytywnie nastawiony do usługi, a, co ważne - to wpłynie na dodatkowe zyski w przyszłości. Jak widać, wystarczy tylko pozytywne myślenie i odrobina kreatywności!