Praca przy dystrybucji

Jak znaleźć pracę przy dystrybucji i kto właściwie zajmuje się rekrutacją pracowników?

 

 

kolportaż ulotek

 

Wydawać by się mogło, że praca w charakterze hostessy jest banalnie prosta. Wbrew pozorom, jeśli otrzymamy wszystkie wytyczne, dotyczące zawodu i obowiązków, a także zapoznamy się z oferowaną usługą, cała procedura wydaje się pestką. Najtrudniejszym etapem jest jednak znalezienie pracy, a także przebrnięcie przez wszystkie etapy rekrutacji. Kto właściwie się tym zajmuje i jak przejść całą procedurę? Zatrudnienie pracowników należy do obowiązków Managera. W zależności od typu akcji promocyjnej, rodzaju dystrybucji, a także formy kolportażu, hostessy, poszukiwane do tej pracy, muszą spełniać określone standardy. Po pierwsze ważne jest dostosowanie się do pracodawcy. Należy pamiętać, że to nam zależy na pracy, ale nasze zatrudnienie zależy od tego, na ile uda się nam wpisać w kanon pracownika idealnego. Co ważne, często bywa tak, że jeśli nie posiadamy predyspozycji do zawodu - zarówno wizualnych, czy osobowościowych, musimy liczyć się z tym, że może to stanowić problem w znalezieniu konkretnego zawodu. Wówczas warto zastanowić się nad zmianą!