Kolportaż w pigułce

Jak zaplanować kolportaż ulotek w zależności od grupy docelowej?

 

hostessy na targi

 

Dystrybucja materiałów reklamowych to wbrew pozorom jedno z najtrudniejszych, a zarazem najbardziej efektywnych działań, których może się podjąć przedsiębiorstwo. Warto jednak mieć na uwadze fakt, że kolportaż kolportażowi nie jest równy - to znaczy, że w zależności od wielkości miasta, w którym miałby się odbyć, grupy docelowej, na której najbardziej nam zależy, a także różnorodności oferty, może charakteryzować się innymi cechami. Przede wszystkim musimy pamiętać o tym, że rynek, na którym opieramy nasze działania, bywa specyficzny. O co chodzi? O to, że na wielu terenach Polski dominuje bezrobocie, ludność nie jest bogata, a ich codzienne funkcjonowanie nie wymaga posiadania wielu rzeczy, które dla przeciętnego mieszkańca metropolii mogą wydawać się nieodłącznym elementem egzystencji. Dlatego tak ważna jest logistyka i analiza wszystkich działań, zmierzających do zwiększenia popularności i zysków z usług. W innym przypadku możemy tylko stracić pieniądze, czas,  a jednocześnie dobre imię.